Start Whats app gesprek met Godu | Klarna Achteraf betalen

Garantie & Klachten

Garantie

Bij godu-slapen.nl verkopen wij alleen hoogstaande producten van de beste kwaliteit! Toch kan het eens voorkomen dat een product niet helemaal op de juiste manier is geproduceerd of dat het eerder is stukgegaan dan je normaliter zou verwachten. Dan kun je aanspraak maken op garantie. 

  • Om aanspraak te kunnen maken op garantie dient de originele aankoopfactuur aanwezig te zijn. 
  • Je dient het product op de juiste manier gebruikt te hebben, waarvoor het is bedoeld. 
  • Je hebt het product op de juiste manier onderhouden, volgens de voorschriften. 
  • Scheuren die aan de zijkanten zijn ontstaan door het verkeerd optillen van een matras valt niet onder de garantie.
  • De garantieperiode wordt door een eventuele periode niet verkort of verlengd. 
  • Wil je aanspraak maken op garantie? Neem dan contact op met de klantenservice van Godu. Wij zullen samen met jou de beste oplossing zoeken. 
  • Bij een verkeerd gebruik, of bij zichtbare vervuiling of door beschadiging die door jou zelf is aangebracht na levering, vervallen alle garantieaanspraken.

Fabrieksgarantie geldt alleen voor schade of gebreken die zijn ontstaan door materiaalfouten of productiefouten, evenals zichtbare kuilvorming groter dan 2 cm in het matras in korte tijd. Schade door oneigenlijk gebruik en normale slijtage vallen niet onder deze fabrieksgarantie. Normale veranderingen in hardheid (minder dan 2 cm) door gebruik van producten valt niet onder fabrieksgarantie. 


Klachten

Bij Godu draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met de klachten@godu365.nl (dit e-mailadres komt direct bij de directeur uit), dan proberen we snel tot een oplossing te komen.

Natuurlijk kun je je klacht ook schriftelijk kenbaar maken, dit kan naar onderstaand adres. Voor een vlotte afhandeling van jouw klacht, vragen we je om de onderstaande gegevens te vermelden:

1. Naam + adresgegevens
2. Order- of factuurnummer
3. Omschrijving van jouw klacht
4. Eventueel foto van de schade

Zodra we jouw klacht hebben ontvangen, ontvang je een ontvangstbevestiging. Binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijg je een telefonische of schriftelijke reactie.

Je kunt je klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.